„Excel“ ilgus metus buvo populiarus sprendimas, kai reikėjo greitai susikurti sąskaitą klientui. Paprasta lentelė, šablonas iš interneto – ir, atrodytų, viskas veikia. Tačiau verslui augant, toks būdas ima kelti vis daugiau iššūkių.
Kada ateina laikas pereiti prie specializuoto sąskaitų išrašymo įrankio, tokio kaip sąskaita123? Apie tai kalbamės su platformos įkūrėju ir vadovu Darium Šoparu.
Pirmasis signalas – augantis sąskaitų skaičius
„Jeigu per mėnesį išrašote daugiau nei kelias sąskaitas, laikui bėgant „Excel“ tampa chaotiška – numeracija ima maišytis, atsiranda pasikartojančių ar praleistų numerių, nebeaišku, kurioje failo versijoje yra paskutinė sąskaita“, – pasakoja Darius Šoparas.
Kai klientų daugėja, sąskaitų valdymas reikalauja daugiau kontrolės, o tam „Excel“ nėra pritaikytas.
Antras signalas – sunku sekti apmokėjimus
Rankiniu būdu naudojant „Excel“ dažnai tenka atmintinai ar atskiruose sąrašuose žymėtis, kurios sąskaitos jau apmokėtos, kurios – ne.
„Vienas iš dažniausių atsiliepimų, kurį girdime iš klientų, perėjusių prie sąskaita123: dabar pagaliau žinau, kas man skolingi ir už ką“, – šypsosi Darius Šoparas.
Platforma automatiškai seka apmokėjimų būsenas ir netgi gali išsiųsti priminimą klientui, jei mokėjimas vėluoja.
Trečias signalas – apskaitos chaosas metų pabaigoje
Kuo ilgiau naudojamas „Excel“, tuo sudėtingesnis būna metų uždarymas – surinkti visas sąskaitas, suskaičiuoti pajamas, ruošti ataskaitas buhalteriui ar VMI.

Darius Šoparas
„Su sąskaita123 viskas vienoje vietoje – galima sugeneruoti pajamų ataskaitą per kelias sekundes ir iškart pateikti buhalteriui ar pateikti deklaraciją“, – teigia Darius Šoparas.
Ketvirtas signalas – noras atrodyti profesionaliai
Klientams siunčiamos sąskaitos atspindi verslo veidą. „Excel“ sugeneruotas PDF su standartine lentele retai atrodo profesionaliai.
„Mūsų vartotojai labai vertina, kad sąskaita123 kuria vizualiai tvarkingas, profesionalias sąskaitas su logotipu, kontaktine informacija, aiškia struktūra. Tai kuria daug geresnį įspūdį klientui“, – pastebi Darius Šoparas.
Kada tikrai verta keisti?
Darius Šoparas sako, kad šiuos ženklus galima laikyti aiškiais signalais, kad atėjo laikas pereiti nuo „Excel“ prie specializuoto įrankio:
- Kai per mėnesį išrašote daugiau nei 5–10 sąskaitų.
- Kai pradeda vėluoti apmokėjimų sekimas.
- Kai metų gale sunku suvesti apskaitą.
- Kai norite stiprinti verslo įvaizdį.
- Kai norite sutaupyti laiką ir daugiau dėmesio skirti verslo plėtrai.
„Pereiti prie sąskaita123 galima labai lengvai – mūsų sistema skirta tam, kad net ir žmogus be buhalterinių žinių galėtų dirbti be streso. Daugelis mūsų klientų sako: gailiuosi, kad to nepadariau anksčiau“, – šypsosi Darius Šoparas.
„Excel“ – gera pradžia, bet ilgalaikiam ir augančiam verslui neužtenka. Kai tik verslas pradeda augti, specializuotas įrankis kaip sąskaita123 tampa ne tik patogesnis, bet ir labai reikalingas sprendimas. Tai leidžia taupyti laiką, išvengti klaidų ir stiprinti profesionalų įvaizdį – o tai svarbu kiekvienam augančiam verslui.